Nasze osiągnięcia i nagrody

Zdobyliśmy prawie 40 nagród w konkursach branżowych przez ostatnie 17 lat! Nasz Personel posiada wszechstronną wiedzę i wieloletnie doświadczenie zawodowe przy czym stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc systematycznie w szkoleniach realizowanych przez Forda. Posiadamy wdrożony, certyfikowany i stale nadzorowany system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2008

 

Wyróżnienie – “Najlepsze wyniki w badaniu Call Center AZNN w roku 2017”
Protektor 2017 – “Najlepszy Serwis Napraw Blacharsko – Lakierniczych 2017”

 

 

II MIEJSCE – “Autoryzowany Zakład Napraw Nadwozi roku 2014”

Jest nam niezmiernie miło ogłosić, iż kolejny raz nasza ciężka praca została doceniona przez Ford Polska w postaci przyznania naszemu serwisowi drugiego miejsca w kategorii “Najlepszy Autoryzowany Zakład Napraw Nadwozi”. Przypominamy, że likwidujemy szkody wszystkich marek!

 

 

II MIEJSCE – w konkursie “Castrol Edge Professional Club”

Castrol Edge Professional Club – konkurs dotyczył wszystkich marek, miał zasięg ogólnopolski. Laureaci konkursu: 1 miejsce: Toyota Włochy, 2 miejsce Ford Lipski B.S. Warszawa, 3 miejsce JRL Gdańsk.

 

 

I MIEJSCE – w konkursie “Autoryzowany Zakład Napraw Nadwozi roku 2011”
II MIEJSCE 
– w konkursie “Serwis Mechaniczny roku 2011”
Statuetka Mobilizator 2011
– “Gala Nagród Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów”

 

  

 

LIPSKI B.S. I miejsce w konkursie “Autoryzowany Zakład Napraw Nadwozi roku 2010”
Robert Badowski II miejsce w konkursie “Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych Roku 2010”
Janusz Grzyb III miejsce w konkursie “Doradca Serwisowy w sieci Autoryzowanych Serwisów Forda roku 2010”
Grzegorz Malon II miejsce w konkursie “Najlepszy zespół Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Forda Roku 2010”
Robert Różycki II miejsce w konkursie “Najlepszy zespół Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Forda Roku 2010”
Andrzej Otrębus II miejsce w konkursie “Najlepszy zespół Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Forda Roku 2010”
Adam Pietrucha finalista konkursu “Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych Roku 2010”
Jarosław Papaj finalista konkursu “Mechanik Forda 2010”

 

Olimpiada Forda 2010

Robert Badowski – II miejsce w konkursie “Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych Roku 2010”

W dniu 21 października br. firma Ford Polska zorganizowała w Łodzi finał konkursów: Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych, Doradca Serwisowy oraz Mechanik Roku, a także współzawodnictwo zespołów Autoryzowanych Zakładów Napraw Nadwozi, składających się z blacharza, lakiernika i doradcy AZNN. Celem rywalizacji jest wyłonienie najlepszych fachowców w danej specjalizacji oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji i poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników sieci autoryzowanych serwisów Forda.

Rozwój branży motoryzacyjnej oraz zastosowanie w pojazdach najnowocześniejszych rozwiązań technicznych wymaga stałego dokształcania pracowników, zaś naprawy nowych samochodów muszą być wykonywane przy zastosowaniu najnowszych technologii oraz najwyższej jakości oryginalnych części zamiennych.

– Współzawodnictwo pracowników zatrudnionych przez autoryzowane serwisy Forda w ramach dorocznej Olimpiady Forda wpisuje się w naszą strategię stałego podnoszenia jakości świadczonych usług – powiedział Dariusz Lech, dyrektor działu serwisu i części zamiennych Ford Polska.

Adam Pietrucha – finalista konkursu “Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych Roku 2010”

To element naszego zobowiązania wobec klientów, że usługi autoryzowanych serwisów Forda są i będą przejrzyste i konkurencyjne cenowo, przy zachowaniu najwyższej jakości świadczonych usług. W ramach tej strategii na początku bieżącego roku uruchomiliśmy pionierski – i jak do tej pory – unikalny na polskim rynku program ochrony gwarancyjnej “Gwarancja12” – dodał Dariusz Lech.

Nowy, aktywowany serwisem, program gwarancyjny pod nazwą “Gwarancja12”, skierowany jest do wszystkich użytkowników pojazdów marki Ford. Z tego programu może skorzystać każdy posiadacz Forda, którego pojazd ma nie więcej niż 10 lat i przebieg do 200.000 km. Program gwarancyjny Forda obejmuje najważniejsze, a zarazem najdroższe, podzespoły pojazdu m.in. silnik z wybranymi elementami osprzętu, układ przeniesienia napędu oraz skrzynię biegów. Dodatkowo w programie gwarancyjnym klient otrzymuje usługę Assistance12, która w sytuacji awarii lub kolizji zapewni całodobową pomoc na drodze, przez 12 miesięcy od daty rozpoczęcia programu gwarancyjnego. Koszt udziału w tym programie dla klienta wynosi 89 zł. Do końca września do programu “Gwaracja12” przystąpiło ponad 9 tysięcy klientów.

– Program “Gwarancja12” okazał się naszym wielkim sukcesem – powiedział Dariusz Lech. Od momentu uruchomienia do programu przystąpiło ponad 9 tysięcy klientów, co daje nam liczbę tysiąca klientów na każdy miesiąc trwania programu. Jesteśmy przekonani, że zakres oraz cena tej unikalnej na rynku polskim usługi są bardzo

Janusz Grzyb – III miejsce w konkursie “Doradca Serwisowy w Sieci ASO Forda roku 2010”

atrakcyjne dla klientów, którzy dzięki udziałowi w programie “Gwarancja12” zyskują ochronę przed kosztami ewentualnych napraw, pomoc na drodze w każdej sytuacji oraz zwiększają wartość rezydualną swojego auta w przypadku jego odsprzedaży – dodał Dariusz Lech.

W Olimpiadzie Forda, we wszystkich konkursach wzięło udział ponad 600 uczestników o najwyższych kwalifikacjach. Konkursy przebiegały w trzech etapach:
etap I – eliminacje na podstawie testów dostarczonych przez Ford Polska;
etap II – półfinały rozegrane w dilerstwach (testy praktyczne), po 30 osób w każdym konkursie;
etap III – finał ogólnopolski, na który składały się zadania teoretyczne oraz praktyczne (rozegrany w nowym autoryzowanym dilerstwie Forda w Łodzi – Auto Brzezińska), po 6 uczestników w każdym konkursie.

Drugie miejsce w konkursie Profesjonalny Sprzedawcą Części Zamiennych Roku 2010 zajął Robert Badowski z Lipski B.S. Warszawa. Tuż za podium uplasował się zeszłoroczny zwycięzca Adam Pietrucha.

Komisję Sędziowską nowego konkursu stanowili przedstawiciele Ford Polska.

Jarosław Papaj – finalista konkursu “Mechanik Forda 2010”

Na trzecim miejscu w konkursie Doradca Serwisowy Roku 2010 w sieci Autoryzowanych Serwisów Forda uplasował się Janusz Grzyb z Lipski B.S. Warszawa.

Komisję Sędziowską konkursu stanowili przedstawiciele Ford Polska oraz niezależnej firmy konsultingowej, specjaliści w dziedzinie jakości i standardów obsługi klienta.

Warto wspomnieć, że wśród finalistów konkursu Mechanik Roku 2010 znalazł się Jarosław Papaj (Lipski B.S.) – zwycięzca pierwszego oficjalnego rozegranego konkursu Forda – Mechanik Forda 2003.

Komisja Sędziowska składała się z przedstawicieli Ford Polska oraz wykładowców Zespołu Szkół Zawodowych w Mikołowie. Drugie miejsce w rywalizacji o tytuł najlepszego zespołu Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Roku 2010 zajął zespół Lipski B.S. w składzie: Andrzej Otrębus, Robert Różycki, Grzegorz Malon.

Komisję sędziowską konkursu stanowili niezależni eksperci reprezentujący najważniejsze firmy blacharskie i lakiernicze obecne na polskim rynku, a także pracownicy Ford Polska.

Grzegorz Malon, Andrzej Otrębus, Robert Różycki – II miejsce w konkursie “Najlepszy Zespół AZNN Forda Roku 2010”

W sieci Autoryzowanych Serwisów Forda zatrudnionych jest około 180 profesjonalnych sprzedawców części zamiennych, 170 doradców serwisowych, 485 mechaników, 142 blacharzy oraz 150 lakierników. Są oni objęci kompleksowym programem szkoleń: diagnostycznych oraz napraw wszystkich elementów samochodu (mechanicy), z zakresu wiedzy technicznej oraz jakości i standardów obsługi klientów (doradcy serwisowi oraz doradcy Autoryzowanych Zakładów Napraw Nadwozi), z zakresu nowoczesnych technologii napraw nadwozi (blacharze i lakiernicy). Sprzedawcy części zamiennych przechodzą szereg szkoleń z zakresu znajomości produktu oraz obsługi klientów.

źródło: Ford

 

 

 

 

LIPSKI B.S. – Statuetka Mobilizator 2009 “Gala Nagród Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów”
Adam Pietrucha – I miejsce w konkursie “Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych Roku 2009”
Andrzej Otrębus – I miejsce w konkursie “Doradca Autoryzowanego Zakładu Naprawy Nadwozi Forda 2009”
Grzegorz Malon – I miejsce w konkursie “Blacharz Forda 2009”
Tomasz Maliszewski – finalista konkursu “Doradca Autoryzowanego Zakładu Naprawy Nadwozi Forda 2009”
Dariusz Śledziewski – finalista konkursu “Mechanik Forda 2009”
Marcin Rakowski – finalista konkursu “Lakiernik Forda 2009”
Jacek Janiszewski – finalista konkursu “Blacharz Forda 2009”
Artur Lenard – finalista konkursu “Blacharz Forda 2009”
Janusz Grzyb – finalista konkursu “Doradca Serwisowy Forda 2009”
Artur Frankowski – finalista konkursu “Doradca Serwisowy Forda 2009”
Robert Badowski – finalista konkursu “Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych Roku 2009”
Robert Różycki – I miejsce w konkursie “Najlepszy lakiernik – konkurs Pronet-Color 2009”

 

  

 

Nagrody PZWLP po raz drugi

8 grudnia 2009 r. w Warszawie, przedstawiciele Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów uhonorowali firmy związane z branżą flotową. Podobnie jak w poprzednim roku, kategorie nagród obejmowały: Najlepszy Serwis Napraw Mechanicznych, Najlepszy Serwis Blacharsko-Lakierniczy oraz Eko Flotę.

Nagrodzeni otrzymali oryginalne statuetki, przygotowane specjalnie na potrzeby konkursu przez artystę-rze¼biarza. Rze¼by zostały wykonane z recyklingowanych części samochodowych, a ich dodatkowe elementy stanowiły małe zabytkowe kartacze oraz granit.

Forma rzeźb jest dostosowana zarówno do specyfiki naszej branży, jak i charakteru nagród. Promujemy dwa kierunki, związane z priorytetami naszego Związku: bezpieczeństwo na drodze i działania chroniące środowisko. Wybór takich a nie innych kategorii nie jest więc przypadkowy. Współpracujące z naszymi firmami serwisy mechaniczne dbają o właściwy, jak najbezpieczniejszy dla kierowców i pieszych stan techniczny samochodów. Serwisy blacharsko-lakiernicze odpowiadają za przywrócenie parametrów bezpieczeństwa oraz pierwotnego wyglądu pojazdu po uszkodzeniach. Z parków samochodowych korzystają na co dzień kierowcy flotowi. Trzecią kategorią, w której nagradzamy wybitne działania naszych klientów na rzecz ochrony środowiska jest Eko Flota – wyjaśnia Leszek Pomorski, Prezes Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów.

Konkurs miał charakter ogólnopolski, a firmy członkowskie PZWLP zgłosiły ponad 60 podmiotów we wszystkich kategoriach: każdy z nominowanych serwisów otrzymywał punkty, między innymi za terminowość napraw, liczbę reklamacji, kompletację dokumentów, wyposażenie serwisu (w tym liczbę specjalistycznych stanowisk) czy jakość obsługi. Łącznie było to kilkadziesiąt kryteriów, które podlegały ocenie firm zrzeszonych w Związku.

W kategorii Eko Flota można było nominować jednego lub kilku klientów, spośród firm korzystających ze średnich lub dużych flot. Ankietowani oceniali między innymi emisję CO2, organizowanie szkoleń dla kierowców na kursach eco-drivingu czy podejmowanie działań niwelujących emisje szkodliwych gazów. W kategorii Eko Flota zwyciężyła Firma Ricoh Polska Sp. z o.o., która w swojej flocie wprowadziła rozwiązania daleko wykraczające poza standardowe działania chroniące środowisko.

Za Najlepszy Serwis Napraw Mechanicznych ankietowani członkowie PZWLP uznali Firmę Lipski B.S. Autoryzowany Dealer Forda z Warszawy, która otrzymała nagrodę “Mobilizator”.

Statuetką “Protektor” uhonorowana została Firma Renault Retail Group, Oddział przy ul. Lewinowskiej w Warszawie, zwycięzca w kategorii Najlepszy Serwis Blacharsko-Lakierniczy.

Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów będzie przyznawał nagrody również w kolejnych latach. Planuje także rozszerzenie kategorii tak, aby objęły one kluczowe aspekty branży wynajmu długoterminowego i flot samochodowych. Członkowie PZWLP uznają promowanie działań na rzecz ochrony środowiska i poprawy bezpieczeństwa na drogach za jeden z najistotniejszych elementów budowy nowoczesnej floty.

  

 

Olimpiada Forda 2009

W dniu 24 września br. firma Ford Polska zorganizowała w Zielonej Górze finał konkursów: Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych, Doradca Serwisowy, Doradca Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi, Mechanik, Blacharz oraz Lakiernik Roku.

Celem rywalizacji jest wyłonienie najlepszych fachowców w danej specjalizacji oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji i poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników sieci autoryzowanych dilerów Forda. Rozwój branży motoryzacyjnej oraz zastosowanie w pojazdach najnowocześniejszych rozwiązań technicznych wymaga stałego dokształcania pracowników, zaś naprawy nowych samochodów muszą być wykonywane przy zastosowaniu najnowszych technologii oraz najwyższej jakości oryginalnych części zamiennych.

W tym roku po raz pierwszy w ramach Olimpiady Forda rozegrany został finał konkursu Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych. Wraz z rozwojem idei współzawodnictwa wśród pracowników autoryzowanych dilerów Forda, organizatorzy postanowili włączyć do rywalizacji pracowników działu sprzedaży części zamiennych. Udział w konkursie ma na celu podniesienie standardów w zakresie obsługi klientów, a także pogłębienie wiedzy o oferowanych częściach zamiennych i usługach.

Od 7 lat Ford Polska organizuje współzawodnictwo pracowników zatrudnionych przez autoryzowanych dilerów Forda – powiedział Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska. Z roku na rok, w coraz większej liczbie konkursów , uczestniczy coraz więcej osób, to świadczy o rzeczywistym zaangażowaniu autoryzowanych dilerów Forda w podnoszenie jakości świadczonych usług. Regularne niezależne audyty oraz badania typu “tajemniczy klient” pozwalają nam na bieżącą ocenę jakości świadczonych usług oraz analizę potrzeb szkoleniowych sieci autoryzowanych dilerów Forda – dodał Dariusz Lech.

W Olimpiadzie Forda, we wszystkich konkursach wzięło udział ponad 700 uczestników o najwyższych kwalifikacjach. Konkursy przebiegały w trzech etapach:

  • etap I – eliminacje na podstawie testów dostarczonych przez Ford Polska;
  • etap II – półfinały rozegrane w dilerstwach (testy praktyczne), po 30 osób w każdym konkursie;
  • etap III – finał ogólnopolski, na który składały się zadania teoretyczne oraz praktyczne (rozegrany w nowej siedzibie Autoryzowanego Dilera Forda – Germaz w Zielonej Górze), po 6 uczestników w każdym konkursie.

Profesjonalnym Sprzedawcą Części Zamiennych Roku 2009 został Adam Pietrucha z Lipski B.S. Warszawa, drugie miejsce zajął Krzysztof Dębski z BIG Autohandel Gdańsk, zaś trzecie Bartosz Dampc z Euro-Car Gdynia. Komisję Sędziowską nowego konkursu stanowili przedstawiciele Ford Polska.

Doradcą Serwisowym Roku 2009 w sieci Autoryzowanych Dilerów Forda został Marcin Kowalski reprezentujący Auto Plaza Warszawa, drugie miejsce zajął Adam Pustołka z Ren Car Rybnik, zaś trzecie Mariusz Michalski reprezentujący PGD Euro Car Kraków.

Doradcą Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Roku 2009 w sieci Autoryzowanych Dilerów Forda został Andrzej Otrębus reprezentujący Lipski B.S. Warszawa, drugie miejsce zajął Jan Kościółek z Res Motors Rzeszów, zaś trzecie Aleksandra Materna z Gołębiewski Starogard Gdański.

Komisję Sędziowską obu konkursów stanowili przedstawiciele Ford Polska oraz niezależnej firmy konsultingowej, specjaliści w dziedzinie jakości i standardów obsługi klienta. Mechanikiem Roku 2009 okazał się Feliks Musialski z Pol Motors Wrocław, drugie miejsce zajął Jarosław Domaruk z Auto Hobby Białystok, zaś trzecie Kamil Urban z Planet Car Siedlce. Komisja Sędziowska składała się z przedstawicieli Ford Polska oraz wykładowców Zespołu Szkół Zawodowych w Mikołowie.

Rywalizację o tytuł Blacharza Roku 2009 wygrał Grzegorz Malon z Lipski B.S. Warszawa, drugie miejsce zajął Karol Wójciak z Nova Lublin, zaś trzecie Jacek Mania z Super Cars Leszno.

Lakiernikiem Roku 2009 został Dariusz Stolarski z BIG Autohandel Olsztyn, drugie miejsce zajął Andrzej Komsta z BIG Autohandel Olsztyn, zaś trzecie miejsce Stanisław Gołoś z BIG Autohandel Warszawa. Komisję sędziowską obu konkursów stanowili niezależni eksperci reprezentujący najważniejsze firmy blacharskie i lakiernicze obecne na polskim rynku, a także pracownicy Ford Polska.

W sieci Autoryzowanych Serwisów Forda zatrudnionych jest około 180 sprzedawców części zamiennych, 170 doradców serwisowych, 485 mechaników, 142 blacharzy oraz 150 lakierników. Są oni objęci kompleksowym programem szkoleń: diagnostycznych oraz napraw wszystkich elementów samochodu (mechanicy), z zakresu wiedzy technicznej oraz jakości i standardów obsługi klientów (doradcy serwisowi oraz doradcy Autoryzowanych Zakładów Napraw Nadwozi), z zakresu nowoczesnych technologii napraw nadwozi (blacharze i lakiernicy). Sprzedawcy części zamiennych przechodzą szereg szkoleń z zakresu znajomości produktu oraz obsługi klientów.

 

Konkurs lakierniczy zorganizowany przez firmę Pronet-Color

W dniach 7 – 10 maja odbyła się kolejna edycja Targów Techniki Motoryzacyjnej TTM 2009 w Poznaniu. Podczas targów spotkało się 350 wystawców z 11 państw. Wśród nich byli producenci, dystrybutorzy i odbiorcy produktów motoryzacyjnych. Było to największe i najważniejsze miejsce spotkania branży motoryzacyjnej w tym roku. Wystawcy prezentowali swoją najnowszą ofertę.

Podczas trzeciego dnia targów odbył się konkurs lakierniczy zorganizowany przez firmę Pronet-Color. Kapituła sędziowska, w skład której wchodzili: Sebastian Klauz – Dyrektor miesięcznika “Nowoczesny Warsztat”, Czesław Czaja – prezes firmy Pronet-Color oraz inżynier Wojciech Strużyna, technik aplikatur firmy Pronet-Color, zadecydowała iż pierwsze miejsce oraz główną nagrodę zdobył Robert Różycki z Lipski B.S.

Firma Pronet-Color jest dostawcą przemysłowych kabin lakierniczych, pomp lakierniczych, odpylaczy, myjek i pistoletów lakierniczych, szlifierek oraz innych urządzeń obsługujących powłokę lakierniczą. Podczas targów odbywały się pokazy aplikacji ekologicznych produktów Palinal, przy wykorzystaniu systemu wodorozcieńczalnego Hydropal, począwszy od podkładów antykorozyjnych skończywszy na lakierze bezbarwnym.

 

Lipski B.S. – I miejsce Autoryzowany Zakład Napraw Nadwozi roku 2008
Lipski B.S. – II miejsce Autoryzowany serwis mechaniczny roku 2008
Artur Frankowski – III miejsce w konkursie “Doradca Serwisowy Roku 2008 w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda”
Mariusz Jama – II miejsce w konkursie “Doradca Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Roku 2008 w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda”
Tomasz Puławski – III miejsce w konkursie “Doradca Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Roku 2008 w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda”
Jacek Janiszewski – III miejsce w konkursie “Blacharz Roku 2008”
Artur Lenart – finalista konkursu “Blacharz Forda 2008”
Paweł Rudynek – finalista konkursu “Lakiernik Forda 2008”

 

Mariusz Jama – I miejsce w konkursie “Doradca Autoryzowanego Zakładu Naprawy Nadwozi Forda 2007”
Andrzej Otrębus – III miejsce w konkursie “Doradca Autoryzowanego Zakładu Naprawy Nadwozi Forda 2007”
Krzysztof Fedorowicz – III miejsce w konkursie “Mechanik Forda 2007”
Grzegorz Malon – III miejsce w konkursie “Blacharz Forda 2007”
Artur Lenart – finalista konkursu “Blacharz Forda 2007”
Dariusz Śledziewski – finalista konkursu “Mechanik Forda 2007”
Krzysztof Janiszewski – finalista konkursu “Blacharz Forda 2007”

 

Tomasz Puławski – I miejsce w konkursie “Doradca Autoryzowanego Zakładu Naprawy Nadwozi Forda 2006”- przeczytaj więcej
Mariusz Kowalczyk – II miejsce w konkursie “Mechanik Forda 2006” – przeczytaj więcej
Artur Frankowski – finalista konkursu “Doradca Serwisowy Forda 2006”
Rafał Maliszewski – finalista konkursu “Lakiernik Forda 2006”
Włodzimierz Cichocki – finalista konkursu “Lakiernik Forda 2006”
Grzegorz Malon – finalista konkursu “Blacharz Forda 2006”
Artur Lenard – finalista konkursu “Blacharz Forda 2006”

   

 

Robert Różycki – I miejsce w I edycji konkursu “Perfekcyjny Lakiernik 2004”
Janusz Grzyb – I miejsce w konkursie “Doradca Serwisowy Forda 2004”
Jacek Janiszewski – II miejsce w konkursie “Blacharz Forda 2004”
Radosław Nowakowski – finalista konkursu “Lakiernik Forda 2004”
Mariusz Kowalczyk – finalista konkursu “Mechanik Forda 2004”

 

I miejsce – Perfekcyjny lakiernik 2004

Robert Różycki / Ford Lipski B.S. Warszawa

Zakończyła się I edycja ogólnopolskiego konkursu na najlepszego lakiernika pt. “Perfekcyjny Lakiernik 2004”, zorganizowanego przez redakcję gazety “Nowoczesny Warsztat”. Po trzech miesiącach przebiegu konkursu, dobiegł on końca.

Konkurs Perfekcyjny Lakiernik 2004 podzielony był na trzy etapy. W kwietniowym i majowym wydaniu “Nowoczesnego Warsztatu” został opublikowany teoretyczny test wyboru składający się z 50 fachowych pytań z zakresu lakiernictwa samochodowego. Wielokrotność wyboru w każdym pytaniu dodatkowo utrudniała test. Do naszej redakcji napłynęło około 150 wypełnionych kuponów. Spośród przesłanych kuponów, do drugiego etapu konkursu zakwalifikowało się 12 lakierników. Ich zadaniem było dokonanie naprawy lakierniczej na elemencie blacharskim (błotnik). Do trzeciego etapu zakwalifikowało się 7 lakierników, którzy wzięli udział w ścisłym finale konkursu.
Finał odbył się w dniach 1-2 lipca w Centrum Szkoleniowym DPC w Warszawie. Jego uczestnicy mieli do wykonania 3 zadania: test teoretyczny, dobór koloru i naprawa lakiernicza.
Uczestnicy finału prezentowali bardzo wysoki poziom i do samego końca nie można było jednoznacznie wskazać, który z nich zdobędzie tytuł “Perfekcyjnego Lakienika 2004”. Po całym dniu zmagań, podczas uroczystej kolacji został ogłoszony zwycięzca.

Zwycięzcą został: Robert Różycki / Ford Lipski B.S. Warszawa

 

I miejsce – Doradca Serwisowy Forda 2004

W dniach 10-11 września br. w Olsztynie odbył się finał konkursów Olimpiady Forda organizowanej przez Ford Polska.

Konkurs Doradca Serwisowy Roku 2004 przebiegał w trzech etapach. Obejmowały one wiedzę teoretyczną oraz umiejętności praktyczne takie jak:obsługa klienta w momencie przyjęcia i wydawania pojazdu,
przeprowadzenie badania samochodu na recepcji przejazdowej.
Do półfinału zakwalifikowało się 30 doradców, a w ostatecznej rozgrywce brało udział 6 finalistów.

Doradcą Serwisowym Roku 2004 w sieci Autoryzowanych Dilerów Forda został nasz pracownik Janusz Grzyb.

Komisja Sędziowska składała się z przedstawicieli niezależnej firmy badającej rynek. Byli to specjaliści w dziedzinie jakości i standardów obsługi klienta.

 

II miejsce – Blacharz Forda 2004

W sieci Autoryzowanych Serwisów Forda zatrudnionych jest około 120 blacharzy. Dla nich właśnie firma Ford Polska zorganizowała konkurs Blacharz Roku 2004.

Przebieg konkursu obejmował weryfikacje wiedzy na temat napraw blacharskich od strony teoretycznej i praktycznej.

W finale, który odbył się w dniach 10-11 września br. wzięło udział 6 blacharzy. Wśród nich drugie miejsce zajął nasz pracownik Jacek Janiszewski.

W skład Komisji Sędziowskiej weszli niezależni eksperci z najważniejszych firm blacharskich i lakierniczych obecnych na polskim rynku.

 

I miejsce – Mechanik Forda 2003

Wysokie kwalifikacje naszych pracowników znalazły odzwierciedlenie podczas ubiegłorocznej edycji konkursu Mechanik Roku 2003 w Sieci Autoryzowanych Serwisów Forda w Polsce.

W Rzeszowie w dniu 27 września 2003r. odbył się finał konkursu “Mechanik Roku 2003” organizowanego przez Ford Polska Sp. z o.o. W konkursie wzieli udział mechanicy zatrudnieni w sieci Autoryzowanych Serwisów Forda. Najlepszym mechanikiem okazał się Jarosław Papaj pracownik naszej firmy. Uczestnicy finału otrzymali najwyższy stopień Mistrza w Systemie MASTERS – Szkoleń Technicznych Ford Motor Company.

W tym roku odbyła się pierwsza edycja konkursu “Mechanik Roku”, którego celem jest wyłonienie najlepszego mechanika w sieci Autoryzowanych Serwisów Forda w Polsce oraz zachęcenie wszystkich mechaników zatrudnionych w sieci do stałego dokształcania się i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Autoryzowane Serwisy Forda wytypowały 50 mechaników o najwyższych kwalifikacjach. Konkurs przebiegał w trzech etapach:

 

  • etap I – eliminacje wewnętrzne w dilerstwach na podstawie testów dostarczonych przez Ford Polska (do testów przystąpiło ok. 450 mechaników)
  • etap II – półfinał rozegrany w Warszawie (test teoretyczny)
  • etap III – finał ogólnopolski, na który składały się zadania teoretyczne oraz praktyczne (rozegrany w siedzibie Autoryzowanego Dilera Forda – Res Motors w Rzeszowie).

Komisja Sędziowska składała się z 3 niezależnych ekspertów – pracowników naukowych Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej. Konkurs był także nadzorowany przez 15-osobowy zespół obserwatorów – szefów Autoryzowanych Serwisów Forda.

O wysokiej jakości świadczonych usług będą się Państwo mogli przekonać przyjeżdżając do naszego serwisu.

Zapraszamy!

Dane kontaktowe

LIPSKI B.S. Sp.z o.o. Sp.k.
Autoryzowany Dealer
01-163 Warszawa, ul. Jana Ostroroga 20
tel. (22) 49-22-222

pracujemy w godzinach:
pon.-pt. 7.00 – 19.00
sobota 8.00 – 14.00

Holowanie 24h – 604 794 325

Formularz kontaktowy

3 + 15 =

Lipski B.S. - Serwis Ford Warszawa

Administratorem Państwa danych osobowych będzie firma Ford Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Taśmowej 7, kod pocztowy: 02-677 (dalej: „My”). Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe, zebrane w związku z zakupem i serwisowaniem pojazdu marki Ford oraz korzystaniem przez Państwa z innych produktów i usług marki Ford, w celach związanych z zawarciem i wykonaniem zawartych przez Państwa umów z podmiotami w sieci autoryzowanych dealerów i serwisów Ford oraz z grupy kapitałowej Ford a także z wypełnieniem ciążących na nas obowiązków prawnych, w celach wynikających z realizowanych przez nas prawnie uzasadnionych interesów (w tym w szczególności w celu przeprowadzenia badania poziomu satysfakcji klienta oraz ochrony roszczeń) oraz, w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody, dla celów marketingu produktów i usług marki Ford, które będziemy się starali dopasować do Państwa potrzeb (oferty profilowane). Szczegółowe informacje na temat przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu praw zostały zawarte w naszej Polityce Prywatności dostępnej www.ford.pl/informacje/polityka-prywatnosci